:::/::: بازاریابی اسلامی :::/:::
امروزه جهانیسازی اقتصاد باعث شده آشنایی با دیدگاههای اسلامی دربارهی بازرگانی، برای درک عوامل شکلدهندهی رفتارهای مصرفکنندگان مسلمان، به نیازی برای تجارت جهانی تبدیل شود.
کتاب بازاریابی اسلامی که نخستین اثر منتشر شده در این زمینه است، راهنمای کاملی از الزامات مورد نیازی را ارائه میدهد که سازمانها باید هنگام مدیریت کسبوکار خود در بازار مسلمانان، یا هنگامی که بخشی از بازار متعلق به مسلمانان است، از آنها پیروی کنند.
این کتاب با تعریف مصرفکنندهی هدفِ مسلمان، محصول اسلامی، تبلیغات پیشبردی اسلامی، شیوههای قیمتگذاری اسلامی، تبلیغات پیشبردی اسلامی، برندسازی اسلامی و دیگر مفاهیمی از این دست سعی دارد نقاط تاریک عرصهی بازاریابی اسلامی را برای خوانندگان روشن کند.
کتاب بازاریابی اسلامی کتابی مذهبی نیست و مخاطبانش
نه مسلمانان نسل جدید است و نه مسلمانان سنتی. این کتاب بازاریابی با این هدف نوشته
شده تا شکاف ادبیات تجارت بینالملل را پُر کند؛ ادبیاتی که مبنای مدل کسبوکاری است
که قریب به یک چهارم جمعیت جهان آن را به کار میبرند: نظام اقتصاد اسلامی
:::شما در صفحه کتابخانه هستید:::
:::شما در صفحه کتابخانه هستید:::
بازاریابی اسلامی
نویسنده: دکتر باکر احمد السرحان
77670183 نشر : سیته
مترجمان: دکتر کامبیز حیدرزاده و مریم جابری
قیمت: ۱۴۰۰۰ تومان
تعداد صفحات: ۲۳۶
- شنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۱۲ ق.ظ
نویسنده: دکتر باکر احمد السرحان
نشر : سیته
جهانیسازی اقتصاد با دیدگاههای اسلامی
145 صفحه
نویسنده : هوشنگ مرادی کرمانی
نشر : معین
قصه های طنزآمیز از واقعیت های به ظاهر تلخ
224 صفحه
مولف : محسن عباسی
نشر : جامعه الزهرا
نقش رفتار والدین در تربیت فرزند
1132 صفحه