:::/::: رسانه های اجتماعی :::/:::
رسانههایی که در زندگی عادی کاربران عمومی نیز جریان دارد.
بیاجازه و بیتعارف بخشی از زندگی روزمرهمان شدهاند اما به زبان ساده رسانههای اجتماعی چیست؟
به چه کار میآید؟ از کجا آمده است؟ به کجا میرود؟ چه زیرساختهای فکری و نظری دارد؟
کسب و کارها، سازمانها یا دولتها در مواجهه با رسانههای اجتماعی چه تکلیفی دارند؟
اینها سوالاتی است که قرار است در پنج فصل از کتاب «رسانههای اجتماعی» به صورت مختصر و کوتاه پاسخ داده شود.»
هادی خانیکی استاد و مولف حوزه ارتباطات در مقدمه این کتاب مینویسد: «شبکههای ارتباطی نهفته در رسانههای اجتماعی در واقع شبکههای بنیادین قدرتسازی در جامعه شدهاند که به اتکای قدرت اتصال کم توانستهاند، بدون آنکه در هم ادغام شوند، در عرصههای گوناگون دائماً در حال خلق قدرتها و پادقدرتهای جدید باشند. شبکههایی ارتباطی که پیرامون هر مسئله و منفعتی شکل میگیرند و پیوندها و اتصالهایی که میان آنها بوجود میآیند، موضوع اصلی در مطالعه ساخت و بافت رسانههای اجتماعی، شبکههای اجتماعی، شبکهای شدن قدرت، و قدرت در جامعه شبکه است که بهرغم طرح نظریهها و انجام مطالعات گوناگون هنوز نیازمند تلاشهای فراوان دیگر است.»
رسانه های اجتماعی
نویسنده : جواد افتاده
نشر : دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها
152 صفحه
قیمت : 10 هزار تومان
- شنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۴، ۰۸:۰۰ ب.ظ
نویسنده: دکتر باکر احمد السرحان
نشر : سیته
جهانیسازی اقتصاد با دیدگاههای اسلامی
145 صفحه
نویسنده : هوشنگ مرادی کرمانی
نشر : معین
قصه های طنزآمیز از واقعیت های به ظاهر تلخ
224 صفحه
مولف : محسن عباسی
نشر : جامعه الزهرا
نقش رفتار والدین در تربیت فرزند
1132 صفحه